dance photo: dance dance.jpg
dance photo: dance dance.jpg dance photo: dance dance.gif

Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

...Σ' 'ΑγαπΩ...!!!


Μια καρδιά…(την φυλάει μέσα της μια άλλη καρδιά )...Είναι τα κομμάτια που ταίριαξαν  από τον καθρέφτη του Σύμπαντος.... 
ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑΚΙΑ  ...ΝΤΕ*ΖΑ*ΒΟΥ...


Σ’αγαπώ στο βάθος, πλάτος και ύψος
που η ψυχή μου δύναται να φτάσει, σαν ψάχνει αόρατη
να βρει το τέλος του Είναι και της Χάρης της ιδανικής.
Σ’αγαπώ στο επίπεδο της ταπεινότερης
καθημερινής ανάγκης, κάτω απ’τον ήλιο ή του κεριού το φως.
Σ’αγαπώ ελεύθερα, όπως παλεύουν οι άντρες για το Δίκιο.
Σ’αγαπώ αγνά, όπως απεχθάνονται τον Έπαινο.
Σ’αγαπώ με το πάθος που έντυνα
παλιά τις λύπες μου και με την πίστη
των παιδικών μου χρόνων.
Σ’αγαπώ με μιαν αγάπη που νόμιζα πως έχασα
μαζί με τους χαμένους μου αγίους- σ’αγαπώ με την ανάσα,
τα χαμόγελα, τα δάκρυα όλης της ζωής μου!- και αν ο Θεός ορίσει
θα σ’αγαπώ περισσότερο μετά το θάνατο.