dance photo: dance dance.jpg
dance photo: dance dance.jpg dance photo: dance dance.gif

Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

Gigi d'agostino - The Riddle High Quality!



Καθημερινά,  όταν έρχομαι στο γλυκό μου σπιτάκι από την εργασία , προσπαθώ να ξεκουράσω τις αισθήσεις μου ακούγοντας πάντα μουσική...!   "Να εξορκίσω" ...  τα νεύρα αλλά καί το καταραμένο άγχος που μου προκάλεσε , το τελείωμα άλλης μίας ημέρας... Κάποιες φορές ακούω αυτό το τραγούδι καί μου υπενθυμίζει την εφηβική  μου ηλικία . Περνώ από αυτήν την παράξενη ταλάντευση διάθεσης, λύπης καί ευτυχίας.Γελώντας , αναπολώ τις τρέλλες μου , έπειτα επιστρέφω πάλι πίσω λυπημένη, και έπειτα κανονική. Είναι πραγματικά παράξενο…το πώς καταφέρνει αυτό το τραγούδι καί μου "τραβά" διά μαγείας το άγχος καί τα νεύρα μου...!
Ίσως τελικά να είναι ¨επίτηδες" , φτιαγμένο έτσι ...Ίσως να είναι ένα μικρό ηχητικό "ξόρκι" !

Δεν υπάρχουν σχόλια: