dance photo: dance dance.jpg
dance photo: dance dance.jpg dance photo: dance dance.gif

Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010

... Του Μυαλού Τα Ονειροχρώματα ...!!!


 Ηλεκρισμένο μυαλό*
Με τα εκτυφλωτικά σου χρώματα
Με συναρπάζει κείνος ο Μυστικός σου Κώδικας
Ο Γεμάτος Άγνωστο με ακαθόριστες Ελπίδες
Από μια  λάμψη  του  Ονείρου  σου ,
" ὁρῶ " 
Σε γήινους χρόνους
Μέσ' απ'  τα δυό μου μάτια  που λαμπιρίζουν
Σε αισθησιακά πετάγματα των βλεφαρίδων μου
Πόσο ξέρεις να κρατάς συνεχές και έντονο
Το ενδιαφέρον στους εναλλασόμενους
σχηματισμούς εκφράσεων των ματιών μου
Αναγεννώντας έτσι τον ποιητικό μου συναισθηματισμό
Την προμαντική μου  Διαίσθηση  και την  Δημιουργία
" ΖΩ " κοντά σου Έντονες  Συγκινησιακές  καταστάσεις
Κλασσικισμού  και  Ρομαντισμού
Αλλά  καί  ἀποτρόπαιες  πράξεις  
Όλα  μαζί 
Αγκαλιασμένα  Σύμβολα  Εξάρσεων ...
                  
                                    
                            " Ηλεκρισμένα  του  Μυαλού  Τα  Ονειροχρώματα ...!!! "





Δεν υπάρχουν σχόλια: